Friday, July 2, 2010

Refleksi diri Mu



Kecik hati ...
Terasa hati ni... bila seorang adik manis nyatakan padaku..
"dia kata akak molot "Longkang".

Hohoooooooooooooooooooooo!!!

Aku luahkan perasaan pada teman baikku...
Jawab Ayom..
"Dia ckp ko mulut longkang .. ko ckp ngan dia...dia tu mulut puaka..."

Dah bagitau semua.
Buat2 lupa..

tu pantun 2 kerat tuk dia..
wakakakaka

Tak jadik nak marah sedih pilu ok dapat email camtu...
wakakakaka

Ada manusia suke suke nenek dia "fikir/assume/tuduh" aku yang bocorkan kisah diri nak kawen hujong tahon nie dengan ANAK ORANG KAYA.pfft!
Macam la aku satu satunya manusia dalam dunia ni yang di kongsi ke excitetannya nak kawen.
Padahal "diri" sendiri yang excited tak terhingga, hingga tak sedar diri dah bercerita satu serata dunia.


Betol gak kata teman baikku, aku molot longkang, molot "diri sendiri" lagi PUAKA MENUDUH aku bermolot longkang.

Tak gitu?

"Aku dah pinjamkan telinga dan masa masaku mendengarkan cerita mu, kau tuduh aku sebegitu?"

Tak terfikirkah kamu wahai sahabat...
"Manusia Kijam sesama manusia berlambak...bukan di bumi paletine saje...berlambak."


Moral of the story :

Walau macam mana baik sekali ko terhadap sesama manusia itu,
manusia tetap menilai mengikut apa yang MAHU di nilainya.

Hari ini dalam sejarah...recorded.












No comments:

Post a Comment