Sunday, July 11, 2010

Mengidam







Semalam aku terima text dari sahabat. Baru pagi tadi aku baca. Sahabat kata dia mengidam....

Heee...kawen pon belom, mengidam sudey. Gatai sunggoh.ehekz.

Sahabat : beb, kite buat bufday zanos kat tasik putrajaya 31th July ni nak?Picnic beramai ramai.
Aku : bule bule, hmmm tasik putrajaya yang mana weh...[blur...aku dok imagine Putrajaya lake club]
Sahabat:Tasik yg cantik cun. Yang korang pernah piknik dulu. Aku mengidam nak berpiknik. Kite buat untuk Diana, ejal, dz n dean.Aku bawak satay. Mengidam beb.
Aku : Hahahaha...Ngidam tuuuuuuuuu...bule bule, nanti kite arrange k.tapiiii apa sal diana n dean sekali?
Sahabat : kan bufday dia orang on August, bulan pose tu beb.
Aku :hak a'aaaaaaaaah laaaaaaaaaaaaaa...kena beli kek 2 tingkat nih.
Sahabat : si zaidi pon sekali, dia bulan sept.
Sahabat : kek lapis cukop, bertingkat2 kau. untuk bufday aku tahun depan dan bufday ko sekali pon bole.
Aku : ko Kijammmmmmmmmmmm..hahahaha

Moral : owh, rupanya ko tiada dalam cerita lalu yek. nanti kite picnic picnic kay ;)


No comments:

Post a Comment