Tuesday, July 27, 2010

workAholic terima PADAHNYA

Pengakuan & Pengumuman...

Aku memang rajin bekerja/mengadap screen laptop berjam jam....MEMANG.
Percaya lah.

Hari ni aku di sahkan doktor,
"cik di serang... MIGRAiNE"
sile makan tepat pada MASA,
kalau cik makan lewat, perot akan masok angin, apabila angin naik sampai ke kepala, body akan trigger SAKIT KEPALA.
Tak buleh..ops!
sile kurangkan menghadap screen laptop JUGE.

huwarghhhhhhhhhhhhhh.

Aku kerja dengan IT company DOG...eh DOC.

:((

Aku terasa amat lemas, tanpa mengadap laptop dalam sehari oke. Lemas gilak.
Aku rasa dunia ku gelap...ketinggalan zaman...kerdil...budus.
Nanges semahunya...

:((

Ouch! aku sakit kepala sekarang ni..berdenyot denyot.
Bijik mata terasa nak terkeluar apabila tunduk ke bawah.
Rasa nak terKELUAR.

:((

Doa doakan aku sehat cepat yek people. Please :((

Wiki defination of MIGRAINE :
Migraine is a neurological syndrome characterized by altered bodily perceptions, severe headaches, and nausea.

No comments:

Post a Comment