Sunday, July 11, 2010

dim SUM Chan Abdullah

Tadi, aku perkenalkan restaurant cine Muslim Chan Abdullah di Bdr Baru Bangi kepada encik Tunang. Kali pertama aku mencuba nasi gorengnya, aku terus teringatkan encik tunang.Encik tunang saye memang gemarkan masakan tak pedas pedas, berbeza sekali dengan aku yang gilerkan cili padi dan sambal dan sambal dan sambal. Hiks.

Perbezaan itu yang melengkapkan antar kami ber2... Tak gitew cik Leha..? Hahaha... ;)





Di Chan Abdullah, aku sukekan Dim sumnya...
RM 3.80 sepiring yang mengandongi 3 ketol dim sum...di sebab encik tunang yang belanje, maka aku amik 2 piring, 1 ada mushroom, 1 piring lagi veggie.


Baru balik lunch nie, hari nak hujan lagi di luar...

Aku try order Roasted Duck Chicken dengan Teh Cine ais. Encik Tunang pula mencuba BBQ wantan chicken. Sekali slurps, aku teringat cerita Korea yang rata ratanya gilerkan MEE KICAP.
Lebih kurang camtu la ruper dia. But we love the taste very much.
[Tiada gambar, lupa nak bawak bateri camera. wahaaaaaaaaaaks!Maka cik leha kena la pergi sendiri dan nikmati ke SEDAPANnya sendiri ...]

Lain dari biasa.

Motto baru : Makan bukan untuk kurus, makan untuk SEHAT ;)

No comments:

Post a Comment