Friday, July 16, 2010

Tiru Macam Jesicca Alba




Apa saya makan hari nie.

Breakfast : Mee Hoon goreng CHOP! tukar, aku amik rendang daging cicah ROTI ar.
Lunch : SAY NO TO NASI TODAY PLEASE. ops! tak ada pilihan lain, nasi goreng jugak aku bedal sebab mee goreng tadi ada bau kapor. Uhuks
Dinner : yelek.

Drinks : Lots lots lots of plain WATER. :)

********************************
setiap kali saya kata saya nak diet.
saya makan nasi.

homakkkkkkk!!!

Tak toleh kanan kiri, kemas laptop, aku terus menderu balik rumah,
sampai di rumah seperti di sampok jin senaman, aku terus tukar uniform senam dannnnn
ambil tali skipping dan melompat...20 kali....5 sets. Walah!
Clap clap clap! Tahniah untuk diri sendiri :))


Kata nak Tiru macam Jessica Alba kan.

Adeih!sakitnya kaki peha ayam nie..eh ayam pulak...kaki peha aku ney.



No comments:

Post a Comment