Friday, October 15, 2010

Rasa nak Pengsan


All images : Google.
Kredit to pic owner for beautiful shots.

***********************

Yeay! sambil berdansa dansa ala ala micheal mabok..wakakaka
Ha'ah..aku bukan rasa nak pengsan sebab berdansa berpusing2 kegembiraan.
sebenonya...
Minggu audit mengaudit sudah TAMAT.
Yahooooooooooooooooooooooooooooooo!

Hanya Tuhan saje yang tahu betapa penatnya aku minggu ini.
Bukan 1 auditor, tapi 2 auditor.
Aku sebagai Quality Champion, tak pernah ada peluang untuk berehat sebentar menyedut oksigen barang 2 3 minit.

Now, aku boleh focus semula dengan kerja kerja persiapan perkahwinanku.
Minggu hadapan bermulala agenda kewangan dan pembayaran kepada yang terbabit menjayakan majlis aku nanti.
berpusu pusu panggilan telefon masok.


Oh Tuhan. Limpahkan keberkatanmu dan kekuatanmu buat hambamu yang kerdil ini.
Permudahkan segala urusan ku dan encik tunang ku....Ya Allah.
Sesunggohnya niat kami hanya satu...meneruskan perjalanan ini mendekati MU.
Amin.

Petang tadi, baru aku ada masa nak return call dari Wedding Consultantku.
Wedding consultant mintak 50% duit untuk pembayaran catering.
Yea, caterer adalah major dalam agenda perkahwinan.
Maka, aku kalau boleh tak mahu ada masalah dalam pembayaran caterer.
Supaya makanan yang aku ingin hidangkan buat tetamu tetamu aku memuaskan hati.
InsyaAllah.

Minggu duit mengalir selaju terjunan air terjun bakal berlaku bermula minggu depan.
Rasa nak pengsan.

Ina...anak Mak Yam.Email...katanya..."aku dengan Mak ada kenduri kezen aku di Jb la ly..ada masalah skit"

Erk!!!!!
aku ada masalah dengan penyediaan Pulut Bertingkat nih..camno?camno?
Yea, majlis persandingan aku nanti tiada kek perkahwinan yea. Harap maklom...
Sempena hari ulang tahon ku yang jatoh pada hari yang sama...aku mintak Mak Yam buatkan Pulut Kuning pengganti kek kahwin aku.

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Mak Yam ada jempotan kawen anak buah dia di J.B pada 10 hb la pulokkk..sempat ke dia balik K.L
nak set up pulut kuning bertingkat aku?
Hanya Pulut kuning buatan Mak Yam saje yang aku pernah rasa dan TIDAK MENGHAMPAKAN.

Rasa nak pengsan.

Adakah aku di takdirkan potong Kek Batu?
Erkkkkkk.

tak sukenya walaupun kamu cantek wahai kek Batu.
Phewwwwwwwwwwww



No comments:

Post a Comment