Thursday, July 15, 2010

Agent AMWAY ada di sini



Body Series Deodorant & anti prespirant Roll On 100 ML (rm21)
bukan
40 ML macam cik Rexona tu.

Hari ni aku dah pos lajukan kepada 1st customer aku..

Ewah.
Cik Lyly sudah ada customer barang barang runcit gitew.
Bukak Business barang runcit online ke cik Lily kite ni?
Hahahaha

Tidak tidak tidak bukan bukan bukan..tetapi cik LyLy ada je masa nak poskan barang barang runcit kepada customer customer, ibu ibu,, adik kakak, makcik makcik yang malas, tak sempat, suke shopping barang barang runcit dari rumah saje aka ONLINE yer.

Pagi nie, cik Lyly hanya...
Tolong member orderkan stok SETAHON deodorant & detergant powder dia dari AMWAY jer.
wakakakaakak


Tak ku sangka, ada jugak buyer yang simpan stok setahon.
Beli bundle siap delivery lebih murah dan jimat yea adik adik.

Jangan malu malu jika anda MALAS ke kedai nak beli barangan rumah, penjagaan kecantikan, penjagaan badan. Order saje dan clic clic di sini yer.

Dulu dulu la, masa aku masih mude rumaje, julite, ligat bertenaga dan tak reti duk diam diam kat umah.
Aku tak paham betol, perniagaan AMYWAY, COSWAY, ON THE WAY business kinda biz nie,

tapi bila aku perhatikan rakan rakan aku, ibu2 yang sibuk menguruskan anak anak, work from home sampai tak ada masa bersiap pakai baju, start dan panaskan enjin kereta semata mata nak beli sabon cuci baju.

Apa salahnya AMWAY deliverkan untuk mereka kan ;)

Nota kaki : Kajian statistik mendapati, sebuah isi rumah membelanjekan dalam sekurang kurangnya Rm300 untuk barangan penjagaan rumah dan body care sebulan. Itu pun kalau tangan tak gatal nak amik barangan tiada dalam list perbelanjaan ;)

Tapi dengan AMWAY delivery, kos kos tersebut dapat di kurangkan dan
lebih best lagi, barang barang di hantar teros dari kilang kepada pengguna.

Bijak Tak?
Jimat wang.
Jimat masa.
______________________________________________

Apa saya makan Semalam. [erk! semalam lupa menulis rupernya...]

Breakfast : Yee mee goreng
Lunch : Nasi + ayam kampong Poksan, sambal tempoyak, sayur nangka masak lemak.Perghhhhhhhhh
Dinner : jagong rebus dan roti cicah kari ayam.

1 comment:

  1. Kalau sy nk order deodorant ni camne ye...tp x nak jd ahli la...cume nk guna je...
    Boleh bg contact no.x?

    ReplyDelete