Saturday, July 31, 2010

Kasot Cinderella belom beli


Semalam...

adik manis call mintak aku wakilkan menjempot "geng kecoh" menyertai rombongan bertandang ke sebelah lelaki di TTDI hari ni. Aiseymen...Last minit sangat bagitau...

Aku terus sms "geng kecoh"...

Text ku berikan berbau " adik manis wakilkan aku jempot korang bertandang hari sabtu nie ke ...ada plan?"



Ayom balas " aku pegi Langat beb, rumah abang aku...Ahad baru balik".
DeeZack balas " saye sudah sampai Melako kakek :) ..."
ZekBo balas " After office...nak pegi dating"
Zanos balas " saye tak paham la msg akak, tapi saya kena stadby kerja...tak dapek nak nolong"
Ejols tiada balasan...senyap sunyi sampai hari nie.

"Geng kecoh tak dapat memeriahkan majlis bertandang kamu la adik manis, kami doakan semuga kamu enjoy yeah!"

Final celebration Q & A ;)

*****************************
Halamak! Flashback balik gambo2 hari pernikahan Q hari tu...baru aku perasan. Kasut untuk hari persandingan, aku nanti, Abg Man siapkan...eh! kasut untuk hari nikah? Amacam ..ayoyo belom prepare la wei...

Kalau aku pakai terompah jerrrrrrrr ...sesuwai dok? rase cam nak jadi O Shin le pulok.Heee...



No comments:

Post a Comment