Monday, September 13, 2010

Gaya Aidil Fitri Saye



Cookies sedap sedap semua aku beli saje.

Nephew | aku | adik abg ipar aku.
Nephew aku sangat tinggi buatkan aku rasa aku sangat pendek tapi cantek. Bole gitew?
Yakin itu musti. Miahahahaha
Niece | Aku | adik abang ipar aku.

Adik abang ipar aku...dia datang dari Kota Singe.
Dia geram dengan aku kerana bagi dia aku pandai posing....dan tak pernah jejak Budapest.
Aku geram dengan dia kerana dia baru balik dari London,Copenhagen, Bergen, Oslo, dan terus sampai KL menyambot hari raye aidil fitri dengan kami sambil Jet Lag.


Niece | aku | Adik abang ipar aku.
Niece dan adik abang ipar aku suke bela haiwan dalam bentok cincin, skarf rambot aka eksesori. Nampak tak kura kura ejau tu.

Syawal kami memang rawk!

oh yea...niece aku tahu resepi sambal goreng, tapi dia punya resepi ikot hembos suke hati dia jer.

Woweeeeeeeeeeeee.


Syawal 2...hantar niece aku balik Korea.


Berhenti berangan yea. Bukan hantar niece aku balik Korea...dia sukekan pakwe Korea je dan bercite cite menjadi awek korea pertama berkulit etam.
Hahahahaha...adeih adeih.
Mata aku bole juling melekat kat ceiling kalau tengok perangai dia.

Raye 2 - hantar adik abang ipar aku balik Kota Singa daaaa..

4 comments:

  1. waaahahaahahahaha. entri yg memalukan guaaaaaa. korea pun korea laaa. sepet tetap sepettttt. =____=

    ReplyDelete
  2. Ops! terlebih sudah...haa baru kena " Maaf zahir Batin yek 1st Black korean gurl " Miahahaha

    ReplyDelete
  3. hahhaa..x bleh tahan... terukk aa akak nie.. farah tuh ikut trend skang bottega veneta pon kuar kumbang le..segala haiwan aksesori

    ReplyDelete
  4. yesssaaaa dgr tuuu.. TREND. acik bile lagi. pffft.

    ReplyDelete