Thursday, July 1, 2010

Berusaha Bersunggoh

Hari ni sikit punya rajin dan bersemangat nak siapkan month end report.
Malangnya....

Customer Activity Mgmt System tempat aku verify kerja kerja anak buah, DOWN.
Duduk diam diam saje sepanjang hari.
Dah la officeku sangat sangat sejok sejak menjak nie.


Terima panggilan telepon dari Cik Pengutip Hutang berbangsa Hindu nie paksa aku buat payment.
Sedap gigi dia jer ajar aku manage duit aku. Hellow, duit haku, tentula aku yang manage, bukan hengkau.
Tettttttttttttttttttttttttt!

"SAYA ADA KUASA DENGAN RECORD CIK YER, SAYA BOLE KELUARKAN SURAT SAMAN"
Apakah?

Stress tibe tibe kena rela paksa dengar cakap anak Hindu nie.
[walaupon keadaan sebenar, aku letak saje hp di atas dairy ku. Heeee ]

Ops! Ngucap panjang panjang.
Tarik napas dalam dalam lepas...malam ni kan malam Jumaat.

Peringatan Penting : for every minute you being angry, you are losing 60 second of happinese.
Yaiks!
Remain cool yek Cik Lily.
:))

Fikir fikir, habis fikir...
Tahon depan je la yek settlekan.
Bukan aku ada pilihan lain pun kan. Ngehhhhhhhhhhh

Jum balik, baca Yassin.
:))

No comments:

Post a Comment