Monday, August 9, 2010

PUMA ku dah RABAK




Alhamdulilah...

Sempat jugak aku mengoreng kacang buncis suboh2 tadi...kalau nak seribu daya, kalau MALAS...isk! Jauhkan la aku dari sifat MALAS dan LEMAH ya ALLAH.

815pagi dah start enjin ke office....
Hari ni berlalu dengan lancarnya. Kerja kerja di office aku selesaikan sebelum waktunya.

1:15 pm bawa bekal, mug, sudu garphu pisau, buah limau dan paper plate ke pantry.
Aku hidangkan, sayur buncis goreng jadi kegemaran sahabat2 nampaknya. Hiks...Telor dada ada, sambal udang petai si zanos, ikan masin goreng Yats, nasi 3 pot dari G dan air crysantimum Dik na kuasa Dua...nasi 3 pot seolah olah tak cukop, tapi dah makan ramai ramai ada lebih pon nasi di bawa si G.

5:20 pm bersiap ke tasik untuk berjalan pantas seperti petang2 yang lalu. Tak sempat berjalan pantas, aku rasa ibu jari kaki kanan ku dah sakit2. Aku pandang pandang ke bawah...TAPAK KASOT SENAM gueh sudah TANGGALLLLLLLLLLLLLLLL...Uhuks.

Sunggoh kecewa hatiku ini. {rasa nak makan capati tibe tibe!wahakssssssssssss }.Nak kena hantar repair dengan kadar segera nih.Tak boleh jadik, tak boleh!

Bile aku tenong betol betol kasut PUMA
yang ku beli suatu waktu dahulu...Oh Tuhankuu!!! tapak kasot bukan saje dah nak tanggal, dah pecah ponnnnnnnnnnnnn. Dah tak toing2 dahhhhhhhhhh. Uwaaaaaa.

Puma adalah satu satunya kasot senam yang aku paling SELESA pakai. Ringan, bergaya, selesa gilak kalau bawak berjalan pantas berkilo2 meter sekali pon. Tak terasa penat pon...sekarang???? Nak kena masokkan dalam wish list tahon 2010 la pulak....Jom usha kedai PUMA online sat :http://www.puma.com/product_catalog.jsp

Yes! dah jumpa dah jummpe....
Complete Vectana 2 nama dia.{This updated version of the Vectana includes improved M2D technology to reduce pronation velocity while also providing maximum cushioning.}

Yeay yeay!

No comments:

Post a Comment