Tuesday, August 24, 2010

Pening Tahap Gaban

Hari ni aku berjaya pakai full set PB. Dari bawah sampai atas,MANTAP. Berjaya mencangkookkannya adalah satu kejayaan mega tahan gaban bagi diri aku. Wah! over gitew. As usual, tak over macam buring skit hidup nie.


Oh Yea...masok jam 200 ptg... aku di landa ke gatalan dan kepeningan. Bukan Migraine bukan.
Ini ialah pening penangan tak makan sahur betol betol. Aku hanya telan 2 bijik kurma dan air suam sahaje. Padan muka sendirik. Kentut tak henti2 macam perjalanan keretapi dari johor ke Perlis tanpa henti. Serius.

Tepat pukol 215 ptg...aku bukak...[bukan bukak puasa...elow!]. Aku bukak korset la...amende la korang nie pikir. Ahaks.

Misi gagal separuh jalan. Aku boleh tahan kalau sakit belakang di bahagian pinggang, aku boleh tahan lagi rasa sengal2 angin menusuk2 dalam kepala otak ni, tapi untuk tahap ketahanan menahan gatal dan kulit badan mula membengkak.

Hakak TAK bole tahan.

Okla, nak pegi berbuka puasa dengan encik tunang. Petang ni nak berbuka nasi Arab kambing Kabhsah la.

Chow chin chow.



No comments:

Post a Comment