Saturday, August 14, 2010

My Name is Aang




Selalunya aku tengok muka budak ni dalam siri kartoon di TV.

Semalam encik Tunang belanje tengok The AirBender dalam siri filem.
Best!
Kalau tengok dalam 3D lagi best kut.



Katara - si water bender.

Dalam cerita ni, ke 4 empat element kehidupan terbang dan melayang.
Air api, angin, tanah semua bole terbang.
Ada lagi satu karakter yang aku suke...ApPa :) Dia cumel.

Itu kisah semalam...

********************
Sabtu - tadi aku kerja whole day.
Banyak audit compliance yang aku kena update untuk projek terkini customer.
Letih woo verify penyata kewangan ahli kelab yang beribu-ribu dalam negara ni.
Pinggangku rasa nak patah.

tengahari, aku cuba berehat sekejap dan berlari ke round about Uniten.
Di situ banyak orang jual kuih muih dan juadah buka puasa jugak...termasok la murtabak kegemaran aku. Murtabak Kingkong aku panggil...besar tebal sedap dan MURAH. 350 sahaje sekeping.
Tak caya? Anda kena pergi dan lihat sendirik

Tepat jam 1245 dah ada manusia beratur.
Masa aku sampai pukol 230 petang, ada 6 kiriman dari rakan rakan di office, tapi aku tak ade kudrat nak tunggu dalam panas terik cuaca. Dan aku sempat jeling name list makcik amik order....hampir 20 orang peminat murtabak kingkong tegar menunggu.
Aku berlalu...hampa
Esok akan ku ulangi lagi. HEEE...
{Yea...esok saya bekerja lagi ..uhuks. Tak pe la..demi duit raye ..apa salahnya kan?}

500 petang, selesai kerja, aku balik dan terus ke dapur.
hari ni teringat akan karipap sedap yang playhousemate aku belikan tempohari..aku kirim lagi...tapi hari ni bukan karipap yang hari tu.Playhousemate aku dah lupa..kedai yang mana satu ...

715 petang aku dah selesai masak, ayam masak merah dengan kangkung goreng udang.
Badan terasa sangat2 letih dan lenguh...pinggang ku dah pandai nak sengal2 la pulak.

Selamat Berbuka korang ...:))


{Ramadhan entri tiada image makanan yea. Di HARAMKAN di sini..Kang ada plak yang bukak tutup periuk sesenyap.hikhik}


No comments:

Post a Comment