Wednesday, August 4, 2010

kau MERUBAH segalanya

makan lagiiii...?


Beryani Chicken - Sahara Tent. Tasty maut ocay. Love it mucho!
Chicken dia lembut giler...tak caya?


Chef Specialty...gitew la stated dalam menu.
Rasa, sebijik Acar buah...but it is actually...terong, cappsicum, tomato sedap dan lazat.


wohoooo this one is my favourite...LAMB tomato with bread. Sumpah sodap giler
bak kata kawan aku " minah ni tengah giler KAMBING!"
so korang tak perlu nak gado gado...kasi je aku embekkkkk...senyap sunyi DUNIA!
wakakakka...


Service pon laju dan pantas...walaupon mereka ni international worker.
Kalau di bandingkan dengan Al Jazeera yang aku pegi arituh kat Putrajaya Diplomatik, international worker dia pelat bahasa inggeris yea. Dun loike..at all.


Lepas ni kite pegi Ar Rawsha pulak yek.
Tekak Arab melanda diriku.Slurpsss.

*****************************
Masalah betol lah minah nie...dia ni nak kawen ke tak nak ek? Asyik kerja makan jer....sesetengah pengantin berhempas pulas berdiet nak kurus slim mantop, minah sorang ni mantop meletop makan sana sini.

Bio betol minah nie.

Jangan risau, jangan bimbang ye adik adik.
Hidup hakak....seimbang.
Siang akak makan, petang akak senam.
Prinsip hidup akak " buat la apa pon dalam hidup ini,tapi biarlah berPADA PADA"

Makan berpada pada, maksodnya ....contohla yer...jangan kecik ati tau...kalau makan berlebih lebihan nanti...kang akak nampak muka ko dalam Asia BIGGEST LOSER la plak..x sanggop aku tengok ko bukak tees atas penimbang. Wahahahaha

Minum berpada pada, kalau minom banyak2 tak henti2, pecah toilet bowl, paling terok pecah buah pinggang. sape yang susah hati? Hakak jugakkkk..:)

Shopping berpada pada, kalau shopping tak hinggat dunia, namanya BOROS TAMAK HALOBA kamu tu..kan?

senam berpada pada, kalau senam terlebih kang..CRAMPPP...esok camne nak pegi kerjeeee.... bole gitu?

Aku tetap percaya,badan sihat OTAK cergas.

Yang aku tak bole tahan, ada kelapa muda dah kosong bersepah2 kat lake garden ni tau.
Tolong la jangan jadi monyet yer manusia.
kalau kebulur sangat nak belasah kelapa muda taman nie, kulit kelapa tu sile la buang dalam tong sampah. kalau tak ada tong sampah. Elo! tolong sediakan tong sampah skit.

sakit mata aku tau...ok. cukop lah hakak pikir pasal masalah Negara kan.
Back to hakak punya masalah pule...

*********************

aha! Nak share skit hari nie...
Aku bakal buat perubahan kecil dalam persediaan majlis perkahwinan aku tau.
Tak lama lagi aku share yek, perubahan dan idea idea baru itew. Tak la baru sangat ide tu...tapi yang penting, hakak sukeeeeeeeeeee....kannya. Sekarang tak buleh la nak share sangat, nanti kalau share segala galanya, dah tak surprise la pulak...sekarang hormone Bahagia Berjaya Gumbire sedang melonjaks.
Anyway, kawan kawan hakak sekarang ni sangat sangat teruja nak hadiri majlis kawen hakak..hayoyoooo, silap ari bulan beribu jugak tetamu hakak nanti.





Selepas pertemuan dan sokongan di tunjukkan dari sahabat sahabat se university yang sudi dan beriya iye mahu menghulurkan bantuan untuk memeriahkan majlis aku nanti. Aku nak ubah skit here and there. la..aku kini rasa lebih yakin dengan pilihan hati aku. Semuanya bakal jadi kenangan terindah dalam hidup ini...sama sama DOAkan tau.


Yeah! Tak sabar nak tawen...Oooooooooooops! silap silap...Tak sabor nak sambot Ramadhan...:)


No comments:

Post a Comment