Monday, August 23, 2010

Hari Isnin yang INDAH


Misi ke pejabat dengan PB - Day 1.

uh wow.
Tapi kena percaya jugak..dah berlaku pada diri sendiri depan mata sendiri.
"Badan I dah slim skit"

Tak mo percaya jugak?
Lantakkk.

Macam mana plak baru 1st day pakai dah slim nih.
PENIPU ar.
Cube cite skit cam ne lak buleh teros SLIM?

Dah sah sah korset ni ketat, dan memantapkan lemak berlebihan terus jadi lemak tepu dalam girdle gitew.
Badan terus terasa slim, tiada lagi lebihan lemak meleleh leleh.
Alahai...malu tau nak ngaku, tapi itulah keBENARannya.

3 kali ke ladies, mencabar jugak dalam bilik kecik ni semasa nak pakai semula.
Lama kelamaan aku dah semakin cekap. Oh yeah!

Esok baru aku plan nak pakai full set, itu ponnnnnnnnnnnnnn kalau berjaya mencangkuk long bra.Ehekz...

Seriusly, kain baju kurung aku pakai hari ni jadi longgar ok. Longgar giler.
Seingat aku, sebelum2 ni...kalau aku pakai baju kurung aku yang satu ni, setiap kali lepas bangun dari duduk, sure kain aku terlipat kesan lipatan lemak yang melampau di bahagian perut.

Tapi hari ni hari Isnin yang BLUES ni, dah tak BLUES lagiiii..sudah jadi JAZZIE gitew....hahahaha
uh wow!
Suke giler nih! Macam susah nak caya, tapi tak nak percaya macam mana, memang kain aku longgar...
asyik-asyik berpusing ke belakang bahagian lipatan kain baju kurung aku setiap kali aku berjalan - jalan.

Maknanya longgar la kan.

:)) :))
:))


HEEE.

Tapikan ...bile petang menjelma,
Genap 8 jam aku pakai PB...memang ada rasa gatal-gatal la. Katanya kesan dari process pembuangan toksik yang di sebut2 orang.
Adeih oh adeih....eee rasa nak garu jek nih.

Aku terus kabokan pada juru rawat peribadi aku
Aku mengadu "Halamak, rasa gatal gatal sudah"
" Jangan garu tau, balik mandi, dan terus cuci PB tu tau" pesan jururawat peribadi ku.

Seperti yang di nasihatkan oleh pakar kecantekan dan kesihatan peribadi aku...huhu
{tibe tibe ko naik pangkat jadi pakar kecantekan peribadi, jadi nurse peribadi macam macam aku jadikan ko....Tash..hikhik, sampai di rumah, aku terus mandi dan cuci dengan pencuci PB yang di syorkan...Wangi}

Waktu balik, aku sempat jadikan diri aku pakar kecantekan peribadi kepada Eynda pulak.Wohoooo Nak jugokkk.
Belakang bonet kete aku je aku ajar dia cara cara pemakaian.
Kite tunggu apa cerita beliau esok yek.

Sampai di rumah, Alhamdulilah... playhousemate aku plak rajin memasak hari ni, maka aku boleh duduk bersenang lenang sajos.
Yariba yaribaaa andre andreeee. Sawan PB kah? HEEE

Hari Isnin yang INDAH.




No comments:

Post a Comment