Thursday, August 5, 2010

Kerana MOLOT, badan BINASA


Meh belajar sejarah meh....kalau fail sejarah, duk diam diam. Jangan cakap PANDAI.


hari hari aku memang baca blog Abg Mat...blog bab makan makan, memang sejiwa dengan aku la kan. Hari nie tetiba aku klik klik...tajok je dah lari dari biasa.

Memula berkerut gak dahi nie bila tengok tajok macam tak puas hati je kan... apa kena plak Abg Mat aku hari ni ek...{tibe tibe ngaku ada abg nama MAT...boleh eh abg MAT. Me kasihhh. Love ur talent. Malaysian Talent gitew.}

So aku belek2 la kisah hangat ni dari blog Abg Mat,

http://tiffinbiru.blogspot.com/2010/08/koo-hina-johor-sama-macam-koo-hina-aku.html

Nampak tak? Nampak? Tak nampak? Adeih...pi minom carrot susu pih.

Setuju tak aku katakan..makin hari semakin ramai manusia SAKIT atas muka bumi nie...umumnya, dan dalam negara kite KHUSUSnya. Kes bekas ADUN tembak kepala 2 das pon belom sempat selesai...ada plak kes manusia manusia yang bermulut burit ayam menghina dina negeri orang.

Aduhaiiiii


Kalau tahu dek Sultan den....bule MAMPOS kena senapang ko tau.

Amendeeeeeeeeeeeeee la minah tu kan...tak ada kerja berfaedah ke ape bagi statement TAK BIJAK camtu kat public?Bagi statement berbau perkauman, berbau kenegerian nih...alahai.Letih ar...nak layan.

Kalau bijak sure minah tu tak buat statement macam tu la kan...Adeih! makin letih nih rasanya...

Nak kata budak budak, ada budak di dukongnya. Nak kata huduh molek rupernya, takat ruper je lah molek ...ada mata, ada idong, ada molot...tapi molot!!!!!!


Perghhhhhhh.

Wahai warga JOHOR,

Apa pon orang nak kata tentang Johor dan warga Johor, kite tetap mantap walau di mana jua berada...:)


Yang benar,


Bekas pelajar Sekolah Rendah Perempuan Yahya Awal Johor Baru.

No comments:

Post a Comment