Saturday, August 7, 2010

Durian Dose


5:40 ptg...

Tadi kakak baru je call " elluuu..buat apa tu?"
gagap gagap jawab " ada je kat rumah nie ..." {langsong tak menjawab soalan kan..hihi..
.Jawapan sepatutnya ialah ..."baru bangon tido nie"...miahahaha }

Sebeno benonya, seharian aku di rumah tak keluar keluar, aku belasah buah nie...semalam beli kat Pasar Tani, 3 bijik 10 rengget. Size comel2. Semua meow meow belake.
Setiap kali lepas kenyang kerjakan buah nie. Macam kena ubat selsema teros kebaaBom! tido tak sedo diri.Bukak mata sikit, pegi dapur...kerjakan lagi sebijik. Tido balik. Nasib baik ada 3 bijik...kalau ada 9 bijik, silap hari bulan aku repeat ayat ni sampai 9 hari. Masakkk! Hahahaha


Petang tadi hujan kan..lagi ler nyenyak! Kalau kakak tak call tadi...alamatnya no 5 persiaran 1 ler....heheheh bukan bukan.....alamatnya esok pagi la kite bertemu semula yek!

Haaa baru teringat....Pengumumannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : semalam, masa tunggu trafik light tukar kaler hijau, aku ada terbaca 1 bunting kat tiang lampu " Makan sampai puas, durian KLON terbaik di Taman Warisan hari ni dan esok...RM15 utk DEWASA & RM 7 untuk kekanak ". Korang tak serbu ke?

Aku makan kat umah je lah. Sodap jugak layan si meow meow depan balkoni...sambil menikmati pokok orkid balkoni rumah jiran sebelah...

Cinta ku pada durian tak akan pudar ,




No comments:

Post a Comment