Tuesday, August 31, 2010

Doktor ke Polis




Doc : bile awak kena ni?
Aku : Semalam, pagi tadi dah banyak tahi keluar.
Doc :Awak pergi mana semalam?
Aku : One Utama
Doc : Sebelom tu...
Aku : Tengok wayang
Doc : awak pakai cermin mata?
Aku : Dulu pernah, sekarang dah ok.
Doc : awak kerja mana?
Aku : Hew** P*****
Doc : Kerja awak kena banyak tengok laptop?
Aku : Ye saye
Doc : Awak kena coti 2 hari...penyakit awak boleh berjangkit.
Awak boleh menyebabkan sebaran kepada suami atau anak2 kalau awak ada keluarga.
Jangan pegang mata, kalau mata kanan awak kena, awak menjangkitkan mata awak sendiri.
Aku : ERKKKK!

{nak suke ke nak risau nih..2 hari teros doc bagi MC}

muka Nurse tersembul di tepi pintu bilik Doc.
Doc : bagi dia oitment, ubat mata, ubat tahan sakit dan coti 2 hari.

**************

encik tunang : doc kata apa?
aku : sakit mata, doc kasi 2 hari MC.
encik tunang : patut la abg rasa gatal2 badan.
aku : ceh! tak ada kena mengena.
encik tunang : abis nak makan apa hari nie?
aku : DOMINOS pizza. HEE

Buka puasa Dominos pizza Extravaganza Large aku hari nie.



No comments:

Post a Comment