Sunday, January 24, 2010

Lapar Larut Malam

Seorang lelaki aku kenali suatu waktu dahulu...menyapa

Lelaki :: Salam Ly,
Aku :: salam
Lelaki :: haritu kata nak nikah tahon ni ek.
Aku :: insyaAllah :)
Lelaki :: dah plan betol betol yea?
Aku :: so far dah pergi kursus...next mth nak book Hall.
Lelaki :: sedih plak dengar plan Ly ni...
Aku :: jangan la camtu...jangan la sedih
Lelaki :: ntah la...tahon ni rasa lain skit hati ni...kadang kadang rasa sedih, kadang kadang rasa dah boleh lepas semuanya.
Aku :: dah tibe waktunya...doa ly di makbulkan olehNYA ..mungkin
Lelaki :: Maafkan semua salah silap saya selama kenal Ly...saya banyak buat silap dengan Ly, saya doakan Ly bahagia kalau itu jodoh yang boleh membahagia kan Ly.

Aku biarkan perbualan itu begitu saje. Aku perlukan chicken chop sekarang jugakkk.


[ini chicken cheezy..bukan chicken chop...ooohhh shit!]

Moralnya :: peluang datang bukan hari hari...






No comments:

Post a Comment