Sunday, January 31, 2010

Aku suke Menari

Saya sebenar benarnya suke duduk berehat di rumah pada hujung minggu, tapi rumah yang saya duduki kini memaksa saya menyukai dunia dan udara bersih lagi segar di luar. Udara dalam rumah saya duduki sekarang sangat tidak segar dan berbau sangat teruk. Helppp

Saya tidak sampai hati berterus terang dengan 'kamu'...saya tak tahu kenapa.Mungkin ini sifat semulajadi saya...Saya fikir lebih baik saya menjauhkan diri, saya tak perlu buka mulut dan meluka atau memalukan 'kamu' dengan isu ini.

Saya perlukan udara segar bersih bukan BUSUK. Bau busuk bukan datang dari sampah hasil buangan sampah atau kulit udang masakan malam semalam. Bukan.


Apa bile udara di dalam rumah berbau kurang segar, saya jadi tertekan sebenarnya. Saya juga kadang kadang jadi sangat marah...hanya dengan bau. Walaupon tiada apa yang kamu lakukan menyakiti hati saya. Saya rase rakan sebelah bilik saya juga menghadapi masalah yang sama dengan saya, sebab itu dia juga sudah menjauhkan diri dan jarang jarang pulang ke rumah ini. Andaian Itu hanyala apa yang saya rase...saya duga sahaje.

Hari Rabu ini saya akan sertai trial class senamrobix bersama Zan. Instructor yang bakal mengajar saya dan Zan bersenamdansa ialah seorang lelaki yea. Aum! Saya tak sabar sangat sangat.Nasib baik ada Zan...terubat jue rasa tertekan dalam diri saya hari ini.


Ini adalah kali pertama seumo hidup ini mendapat instructor senamdansa lelaki. Yahoo. Keterujaan saya sangat melampau. Begitu juga Zan. Hahaha. Saya juga merasa amat teruja untuk mencuba class menari yang lain seperti Capoeira dan Jazz dance. Sabar sabar....jangan gelojoh cik adik yea. Kite cuba dulu senamrobix rabu nanti ok.

Moral : Adakah saya sebagai seorang sahabat, menjadi seorang yang jahat,terok dan kejam semata mata memperkatakan isu ini?

Saya rasa... saye spesis yang menunjukkan ketidak selesaan melalui perbuatan bukan perkataan.

Saya harap... kamu dapat menduga kenapa saya selalu berada di dalam bilik dari pada berada di luar bersama sama kamu.

Saya harap... kamu perasan dan memaafkan saye.




No comments:

Post a Comment