Saturday, January 30, 2010

Sudah Penoh la Cik

Wedd Khalil Gibran - Dewan D Seri Hendon Putrajaya 2009.
mula mula masok ke dewan ini...hati ini sukekannya tapi ianya di luar kemampuan.
Mahal...boleh pengsan mak kau! Ehekz

Hati ini masih mencari kesederhanaan, Dewan Seri Melati Presint 3 jadi idaman kerana
ianya masih dalam kemampuan ...RM 2500 dan RM 3 sebijik meja dan RM1.50 utk sebijik kerusi.



Pergi berjalan mencari dewan persandingan dengan tunang seharian kunun-kununnya...sedar2 tersadai di Alamanda bershopping.Hikhik.

Aku beli Diesel jeans tadi nak gantikan jeans lama yang telah koyak. Hehehe...pakai jeans sampai koyak di bontot tu. Penjimat gile saya kan. Ahaks.

Diesel Jeans - Regular Cut..size di rahsiakan...shhhh ;))

owh yea, dulu muka saya bertepek dengan foundation ni,
sekarang?


dengan ini Revlon sudah. Cukop untuk melindungi lopak lopak di kulit wajah saya selama 8 jam sehari...ada SPF6 juge bagi melindungi dari cahaya matahari khatulistiwa negara saya. Heee...

haa nak gossip sekejap...tadi kami berdua lepak di secret resepi sebab tunang saya nak makan Blackforest cheese cake. Jadi, kami pilih untuk duduk di luar sebab tunang saya seorang perokok tegar. Ada 3 orang aweks duduk di belakang meja kami. Salah seorang dari pada yang 3 aweks tersebut bercakap bukan main kuat berdekah dekah macam negara ini dia seorang yang punya...

Tunang saya kata " perempuan kalau molot besar cam tempayan...potong betol." Reject!

Suara kuat dia memang kuat...rimas la jugak dengan mahluk Allah perasan hebat macam dia.
Awek reject dan rakan rakan beredar apa bila salah seorang rakan mereka yang si reject hubungi tidak mahu turut serta lepak minum di secret resepi... saya terrr pasang telinge..ehiks.

Aku lihat 2 lagi rakan beliau, sederhana rupa dan gaya...tapi dia si molot lebar ni rupa tiada la sehebat mana. Tak cukup kasih sayang betol awek reject ni...di selang seli pula dengan bahasa antarabangsa level tadika. Jelas dan benar dia cuba menarik perhatian manusia sekitar. So cheappp...Aku tak heran kalau dia nak cakap kuat sampai retak dinding Alamanda tapiiiii....kalau rupa dia lebih cantek sikit dari Siti nurhaliza ok.

Saya pula yang naik segan taw.

Sebenarnya dari pagi tadi saya plan ...
"Perbadanan Putrajaya tidak beroperasi pada hari sabtu dan ahad"...suara robot dalam telefon berkata kata. Nampaknya kena pergi waktu office hour sahaje. Waktu office hour, aku pun berkerja la ...how ley?

saya call kakak ipar, kakak kata semua dewan di Putrajaya dah fully book sejak tahun lepas lagi...tapi adakah sama date dengan date persandingdanku? Saya betol betol tak faham dan tak puas hati, saya buat keputusan nak pergi tanye sendiri dewan boleh di gunakan pada tarikh persandingan ku di pejabat Perbadanan Putrajaya hari Rabu minggu hadapan.

Musti!

Haih! Aku dah pilih tarikh hujong tahon pun dah habis kena book. Ramainya umat nak bersanding hujong tahon ni yek. Andai ada sesiapa yang terbaca dan tahu dewan yang cantek dengan harga berpatutan untuk di gunakan di hari majlis persandingan saye, sile war warkan yea.

Oh Tuhan, jadikan impian ini satu Kenyataan. :|







No comments:

Post a Comment