Thursday, January 21, 2010

Usah kau Ungkit lagi




Aku kuntum senyum di bibir apabila nampak kamu. Kamu baru sampai nampak gayanya, ada banyak parking lain di kawasan Dewan Desa Paci...tapi sengaja nak lihat gelagat kamu, aku parking kereta ku di sebelah kereta kamu.

Kamu meluru ke office dengan laju...


Aku on communicator ku seperti hari hari biasa...belum sempat panas kerusi ku, satu pop up message berjelma depan mataku.

Adik >>>Akak dah wish dia?
Akak>>>Hmm...akak parking kereta sebelah kereta dia tadi, walaupun parking tempat lain banyak lagi.
Adik >>>pastu
Akak>>> takut la, kang salah ucap kang tersembam keluar air mata plak
Adik>>> laa ucap je la
Akak>>>tak pe la dia kan ramai kawan.

Aku tak tahu apa ada dalam hati dan fikiran kamu. Yang aku tahu, setahun yang lalu hati ini kau guris luka.Hari ini aku tidak lagi terasa dan aku bahagia seadanya...Cuma pintaku satu, usah la kamu, kamu dan kamu ungkit lagi.



No comments:

Post a Comment