Saturday, January 2, 2010

Terima kasih Tuhanku


Yeay!

Pagi tadi tunang aku dah tukarkan tayar baru untuk kerete kesayanganku. Kini aku boleh memandu kereta dan meluncur lebih lajuuu. laa laa laa.

Hari tu kakak pulak hadiahkan kasot baru...terharu sangat sangat. Walaupon baru lagi rasanya terima hadiah hari ulang tahun kelahiran, now dah dapat hadiah tahon baru pula.Oh Tuhanku terima kasih sangat sangat, aku bersyukur sangat sangat.

Semalam aku beli bantal baru Jean perry pillow. Malam tadi dapat la tido dengan lena. Masa makan tengahari tadi tunang pun dah tegur kulit muka aku dah nampak elok semula.

Esok nak buat apa yek? oh! aku nak kena buat facial. Hari isnin kan nak kerja semula. See you tomorrow Herbaline. wink*

Morale :: Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima ...so, selain menerima, aku jua memberi hari ni. Jersi MU original aku hadiahkan kepada niece kesayangan. Jaga baik baik, jersi itu antik.;))

No comments:

Post a Comment