Saturday, November 20, 2010

SYUKRAN



hard to FIND, hard to KEEP.

**************************

Aku bersyukur aku temui dia....Encik T.
Dia penyayang, dia kelako, dia bertanggungjawab, dia jugak sensitif.
Sejak 8 tahun lalu dan sehingga kini aku tak perlu lagi berada di luar sana, bersendirian,
eh, walaupon aku boleh bersendirian mengadap MARATHON series di Astro tapi
aku tahu Encik T sentiasa ada.

aku tak perlu lagi mencarik,

Ada kalanya...
aku jugak manusia biasa, ada kelemahan, ada kepala angin tsunami datang dari emosi.
aku tahu dalam keadaan beremosi juga aku sentiasa ada dia, tapi aku juga tak mahu kehilangannya kerana emosi2 mengarutku.

aku tahu untuk menjaga kasih sayang ini sentiasa subur bukan perkara mudah.
Tapi kini aku bersedia, aku rasa aku temui 1 resepi.


Apa kata wujodkan SEXY day/nite dalam seminggu sebagai
hari Penghargaan dan hari Kasih Sayang.
Hiks.

wink wink

Allah berikan yang terbaik di hadapan MATA.
Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdullilah

:)


No comments:

Post a Comment