Saturday, November 6, 2010

Cik Lola Nak Bilik BerHawa Dingin : Edisi DAPAT

Yeay!
Hepi Depaavali yall.

Kerana coti Deepaavali aku dapat selesaikan 2 perkara untuk majlis.
Yeay yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Dah dapat dah
semalam dah pi hutel terossssssssssssssssssss
Encik Tunang pok pek pok pek dengan awek kat balik kaunter tu...pastu " dah booking pun"

Syioknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))

TETAPIIIIIIIIIIIIIIIIII....

Yang tak syioknya.
Aku kempunan SUBWAY ok.
Aku que kat SUBWAY the mines semalam...ramai orang yea coti umum hari ni di sitew.
sampai turn aku,....budak belakang kaunter tu kata " WRAP je ada kak...ROTI dah HABIS"
hek?
ada plak mamat ni tanye lagi " roti apa ada?"
budak kaunter tu repeat lagi " WRAP je ada bang...ROTI dah HABIS"
mamat belakang kami " WRAP? tak nak..nak ROTI"
aduiii aku rasa nak WRAP je mamat tu...

Muka aku....Muka kelat macam lepas telan kelopak ros.
Aku ajak encik tunang lepak kat A&W....makan double chis sajos. Borink. Last last aku paw encik Tunang punya Double Mozza..yummeyhhhhhhhhh.
sambil makan makan buat lawak gelak2...
Di sebelah A&W tempat kami bersantai itew ialah kedai POP POP.
Korangtahu kedai POP ada apa?

Kedai POP POP ada lolipop la. Macam2 warna macam3 jenis makanan zaman kanak2 aku pon ada....
peti sejok dia pon berpop pop. Aku baru nak posing tetiba aku rasa macam ramai mata memandang.
"makcik limah mana plak perasan comel kat peti ice tu kan
.
ADussssssssss...tak jadik

Encik tunang belikan aku ROCKY dari kedai POP POP.
Korang tahu ROCKY tu amende?
Hahahahahahahahahahahahaha
makanan kegemaran aku masa kecik kecik ar...

Semasa nak balik plak, encik Tunang langgar tembok depan parking kami.

Skirting si GENIE rebeh sudey.

Tak syioknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....tapi

apakan daya, dalam hidup ni, bile kite dapat yang itu, kite hilang yang ini.

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaa nak terbang lagi duittttt nampaknya nie.


No comments:

Post a Comment