Wednesday, November 3, 2010

Tiru Macam Saye

Kuntum no 2. :)


Beberapa minggu yang lalu, aku temankan sorang auditor nie makan tengahari.
aku lihat dia amik 3 jenis lauk pauk dalam juadah makan tenghari dia.
Aku lihat dia kini berbeza dari dulu.
Dulu dia bulat dan tembam, kini dia lebih slim and not bad. Haaaakahakhak


Aku tanye dia " u nampak lain la skrg Wan...u makan lauk je ni?"
Dia cakap " ha'a..dah 3 bulan I tak amik nasi..."
Aku terangkat kening....
Aku sambong " habis hari raye..u tak makan langsong nasi impit"
Dia balas " orang dah jempot open house, i makan la..tapi sikit"

Sejak hari itu, aku cuba tiru macam dia.
Hari ni badan aku lemah giler, aku dah lama tak makan nasi. Mungkin sejak hari perbualan itew.
Aku asyik makan bunga ROS.


Hari ni aku demam.
Padan Muka aku.

Note : aku rasa hati aku dah semakin lembut selembut salju....huhuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment