Saturday, November 20, 2010

Musim



orang kawen sana sini.
Aku plak masih berlari sana sini dengan persiapan...pehal la tak habis habis ek aku rasa persiapan nih.

betol kata orang " selagi tak sampai ke hari nya..selagi tu la ada ada jeeeeeeeeee yang perlu di kerjakan."

Hari ni aku buat temujanji dengan pakar hiasan hantaran Ns Creation.
{{{ Aku kagom nganga banget dengan si N nih tau..dia ni siang bekerja dengan kompeni, pastu buat bis gubahan pelamin, hantaran deco plus ada anak kecik lagi ok...aku kagomssssssssss sangat2 dengan budak nie....bukan senang nak senang kan. Anty salute sama lu! }}}

Aku pilih dia kerana aku sukekan ide dan style kerja beliau.

Simple lagi Neat.
Less is More gitu.

Bagi jiwa hakak yang gemarkan kesederhanaan...
Kalau dah pelamin sarat barat apa kes kan.... Tambah plak dengan saudara mara yang nak POSE lagi...Anak anak kecil berlari lentang pukang kopek telor pindang sana sini lagi. Haa...

tak ke macam pasar malam jadinya pelamin aku.hikhik

Eh! jangan la terasa hati...itu kisah2 contoh je laa kan..apa apa pon ikot cite rasa masing2 la ...
ada orang suke sarat barai...
ada orang suke gaya mewah tapi harge kemut.
ada orang suke bunge plastik,
ada orang suke bunga celup,
Stended la manusia atas muka bumi ni macam ragam...telannnn sajos.


OOOOOOOOOOOOOOO

Bincang pasal barang-barang hantaran, encik T pening dengan barangan yang bakal di hantar kepadaku...
gugup ke hape pakcik ni tetiba?
Perancangan asal 9 dulang kau...berbalas 11 dulang. Ini adalah permintaan dari keluarga di raja encik T. Adusss...tetibe dia nak GLAM2 eh kasi dulang bebanyak.
Setelah di fikir semasak masaknya,
aku lebih setuju sekiranya dulang di kurangkan kepada 7 berbalas 9
tapi kalau encik T dan family dah setuju nak bagi 9 dulang...hiks. Hakak kena balas 11 dulang jugak...Hakak suke jer :)
Dulang no 10 buh stoking je la yek?
HEEE

OOOOOOOOOOOOOOOO


bincang tentang jenis bunga bungaan pulok...

bincang pasal jenis bunga....dalam tak berapa suke hati ini dengan Ros, akhirnya kombinasi Ros dan okid liar hijau menjadi pilihan hatiku.Hiks...benci2 lagi teros jadik kan.

Org tua tua kan dah pesan....tak baik benci2.

Arghhhhhhhhhhh
Walau apapon kaler bunga hantaran....janji ianya putih suci, tulus ikhlas dari hati yang berbunge bunge....Mak bahagie.

OOOOOOOOOOOOOO

bincang pasal style mini pelamin.
bunga hiasan kaler sedondon jadi pilihan,
nak duduk bawah ke nak bench comel
nak bantal bulat ke nak bantal petak jadi idaman?

Akhirnyaaaaaaaaaaaaa
bantal bolat nak,
bench pon nak.
Mak macam tamak ek?
Hekhek..nikah bukan hari2 dik non...SEKALI

OOOOOOOOOOOOOOOO

Wah!
Sarat tajok2 yang di bincangkan.
Ha'a...aku dan encik T sangat teliti dalam mengatur perancangan.
maklom la, kang lari bujet sapa yang nganga? Hakak jugakkkk..apa apa pun dalam berbelanje mesti BERINGAT.
di persetujui tadi antara pihak sana dan pihak sini
Tarikh nak hantar barang2 ialah seminggu awal,
Tarikh nak amik barang2 ialah 1 hari awal....jatoh plak hari Jumaat kau...sape nak temankan aku amik hantaran ni weh? Hulpppppp

Tarikh pemasangan pelamin jugak 1 hari awal.

Pembayaran pulak " ikot suke hati Anty la" gitu kata N
Anty "nanti N kasi no acct eh, anty transfer kan sajos"
N " boleh, nanti N emailkan no acct dan N kasi Anty discount transportation sekali yer"
Anty " Alhamdulilahhhh...murah rezeki ko nak"

Suke hati Anty.

Jom layanz nasi lemak bungkus kat SS7 ..sodap!

:)






No comments:

Post a Comment