Thursday, November 11, 2010

Tahniah Attiesan




Alhamdulillah...

ujian dan kehilangan bagi sesetengah manusia. Message yang di tinggalkan buat sokongan sahabat yang baru kehilangan baby yang di lahirkan masih mengusik hati perempuanku. Aku masih sayu. Air mata masih tak mahu berhenti bergenang2 di kelopak mata ini.

Aku harap sahabat tabah dan sabar dalam menempoh tempoh ujian di berikan olehNYA.
Hikmah Allah beri kepada yang terpilih menguji tahap kesabaran hambaNYA.

Allah itu kan maha Penyayang, mana mungkin di biarkan hambanya sakit terseksa tanpa hikmah dan nikmat yang menanti di firdausi yang indah.

Aku redha.
hati perempuan...biasa la.

Alhamdulillah...
akhirnya aku terima jempotan kahwin adik manis yang satu nie...eh chop! tapi kad jemputan nya tertera "Undangan Majlis Kesyukuran" eh...hmmmm...

Cek Mek molek kata hari tu tarikh bernikah 11 November 2010, aku dah mark dalam calendar handphone...tapi hari ni cek mek molek kata bakal bernikoh 19 November - Jumaat dan
20 November - sabtu bersanding di Kelate.
"25 December majlis di KL yea kak Nun"

hmmm...
Tak kisah la apa apa pon...
Hakak Nun memang kagom dengan semangat waja kamu mengejar cinta kasih kamu itu.
Akhirnya dia kini milik mu. Phewwwwwwwwwwww!!!



Tahniah Cek mek molek!
Doa hakak, Semoga kamu berbahagia bersama dia yang kamu cintai seabad ini sehingga
ke hujong dunia dan akhirat.

Amin :)



No comments:

Post a Comment