Friday, November 12, 2010

Teruja



genap 1 bulan saje lagi,
pagi pagi jumaat yang aman nyaman redup mendamaikan...

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Seminggu aku lunyai di sakat mereka di ofis...ngokngek!:P


encik hish " saya terhidu hidu flora dan fauna "
si seri muka " en hish, selagi belom dapat kad jempotan, tak payah hidu hidu...hikhik"
encik hish " hahaha..so kiut"

kad jemputan ni aku google sajos..kad idaman aku lebih kureng camni ler.... kad ni ada pepatung, aku punya ada kupu kupu. Weeeeeeeeeeee
Tak sabar nak tengok hasil reka encik Tunang bile dah printed nanti.
Mungkin bagi korang, ianya hanya sekadar sekeping kad undangan, akhirnya akan di campakkan ke dalam tong sampah jue,

tapi bagi aku dan encik T...
Setiap detik dan saat perjalanan process persiapan ini adalah hasil kasih sayang yang tulus dan ikhlas dari kami berdua.

mestila buat molek molek kan ;)

Miowww

*************

jamil " kak..mana kad jempotan, saya dah nak cuti nie..."
si seri muka " lama lagi la majlis akak, nanti akak pos la kad jempotan ko...hari2 ko tunggu posmen tau "
Jamil " tak sabar nak pegi wedding akak "
akak seri muka " weh, ko kawen dulu eh 4th december ...awal seminggu dari akak oke jangan nak ngade.."

***************

Dik Na comel " kak nun..bile nak amik exam?"
Kak nun " tahon depan je la Na eh, tahon ni nak sediakan nasi minyak untuk Na sekeluarga december nanti"
Dik Na comel " Saya pasti datang! :) "

*************

Kak Yatos " Ly, mana kad jempotan...kak Tie nak buat collection nie"
Cik Lilos " Perghhhhhhhhhhhhhhhhhh..1 bulan lagi kak Yatos oiii...2 minggu before majlis ly bertaburan la kad saya nanti...sabooooooooooo"

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

weh, pehal korang teruja lebih dengan majlis aku ni weh?
Aku buat medium size event je tau.
Korang jangan expect ada sarkas show, ada Snow white dan cinderella berpusing2 riang kat majlis ku nanti tau.
Aku ajak datang makan sambil dengar lagu cinta aku je tau.

Weeeeeee. Ngeri siut :))

Bikin wa suspend la korang nih.
Makan ros lah...Slurpsssssss

No comments:

Post a Comment