Tuesday, November 2, 2010

Harum Sundal Malam Wangiii



cantek sangat2 pelamin dari ARMA C

Pelamin aku...
hentah macam mana la rupernya nanti.
Harap-harap sweet jue hendaknya.
oooOOOOOOOooPS!
aku tak amik pelamin dari ARMA C yea...aku mengidam jerrr.
So bole pandang2 sajos.

di office, aku tak habis habis di sakat dan di usik dek si Bobby.
Pantang aku bersuara, dia kenakan aku.
Aku sebot saje 1 perkataan....habisssss ke petang di sakatnya aku.
Nasib la sape bakal jadi pengantin yek.
Kalau bakal jadi pengantin dah kena sakat sampai ke petang, tak tahu la aku camne powernya sakat dan usik mengusik mereka bila aku dah nikah nanti.
Sampai larut malam kut ...ouch! tak leh sebot malam kuat2...NAYAAAA!!! Hiks.

Adusss malunya Tuhan saje yang tahu.
Kalau aku ni anak dara rumaje julite macam zaman awal awal 20an ...rasa syiok la jugakkan kena usik sakat cam gitew.

Kini usia aku dah lewat senja sikit lagi nak terbabas kebabommm...rasa nak menendang jek setiap kali kena usik2 oke.
Adoiyaiii
Sabo je lah.

************************

Tadi petang...Alhamdulilah, encik wedding consultant sms
katanyeeeeeeeeeeeee.

" Pak Pelamin dah setuju dengan harga yang ko nakkan $,$$$.00 ler...tapi
bunga Harum sundal malam cikit2 je tau dan campor2 dengan bunga2 lain"

Erkkk!!!


Sejak menjak ni cik LOLA suke giler aka obsess dengan bunga bungaan le pulokkk....HEE.
suke WANGIiiiiiII

Aku baru balik dinner steambot ni...toot tootttt.
Burpppppppptttt.

nite2 yall....zZZzzZZZzz



No comments:

Post a Comment