Thursday, November 18, 2010

Nervous La Woi


Hati ini berdegup kencang sekencang angin ribut petang2.
Tuhan saje yang tahu kencangnya hati walaupon muka maintain cool bak sutera.

WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHKS Apakah?

Degup degap jantong ini apabila sahabat2 di office sudah mula mintak,
kad jempotan
undangan perkahwinan Virtual
Wakakakakakakaka

Rasa malu menyelinap
rasa malu la woi!!!!

Jiha " aku nak kad jemputan, kad virtual pun aku nak...aku suke ko teruja MAX"
Aku " aku tak mo jempot ko la Jiha..wakakakakakak"

{weh camne nak post event ni..nak tulis Undangan perkahwinan ke...nak tulis Reception Lily J & Shuk G...
mana satu lebih best?}
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Alasan di buat buat sebab hati rasa malu...tapi kang x buat sape plak nak datang majlis.
Aku lebih suke tunggu kad jemputan perkahwinan ku siap minggu depan.

Sabar yea wahai sahabat

1 comment:

  1. sile bagik date ngan time perjumpaan di hari bahagia ek.. kang salah plak ape kes.. tgh nak mencari baju glamer nak pakai masa wedding akak nie.. hehehe

    ReplyDelete