Friday, June 24, 2011

Senam la woi - Episode Kick Boxing II

image : Google saje.


Kelas petang ni ialah kelas KickBoxing. Aku suke kelas Kickboxing. Sangat mencabar. Berkilo kilo lemak boleh di bakar dengan hanya boxing angin. Betullllllllllll.

Tapi...

Aku tak pergi kelas petang ni...sebab,
1. perut aku sakit. Angin kut. Aku tak makan nangka pun angin. Perut rasa tak sedap.
2.Kawan kawan pulak semua sibuk bertungkus lumus bekerja sampai senja. Sorang lagi nak balik kampung kat Melako...ada kenduri kahwin. Sorang lagi dah terbang dan bercanda di pasiran pantai Pulau Perhentian. Haih..syioknyeh. Aku tak suke pegi kelas sorang sorang...kang kena kidnapp camne. Ahaks...sape la nak kidnapp ko nyah. Adesss...
3.Aku teringat novel Kerana Terpaksa yang belum habis aku khatamkan.
4.Anak abang aku ada menetap di rumah aku sementara ni...sementara nak dapatkan rumah sendiri katanya.Kesian aku tengok dia tak biasa lagi dengan Kuala Lumpur. Takan nak biarkan dia duduk kat rumah sorang2. At least kalau aku ada kat rumah, boleh layan aku update drama AnNissa kan ...kahkahkah.


Nasib ko la labuuuu, jadi mangsa auntie kauuu yang giler tonton drama ni.:))





No comments:

Post a Comment