Friday, June 10, 2011

Nak pakai Tudung, pakai Betul betul


Abang call...dah sampai LCCT pukol 11 malam.
Aku bergegas ke LCCT nak amik abang dan kakak serta anak buah ku baru kembali bercuti dari New Zealand.Aku sambar shawl. Tapi aku tak pakai inner. Aku selimpang sana, selimpang sini. Siap. Aku nak cepat. Aku tak suke buat abang dan kakak menunggu lama-lama.

sampai di LCCT, pukol 12 malam.
Banyak kenderaan beratur mengambil dan menurunkan manusia manusia yang terbang sana dan sini.Abang hulurkan cenderahati buat aku dan encik suami. Seronoknya. Aku dapat apa ek?
Abang kata, ada coklat. Ada fridge magnet. Yey!
Ada lighter juga untuk encik suami.

Salam salam, kami berpecah. Sampai di rumah...selepas cuci muka. Aku dah nak masok tidur. Tibe tibe...
"Kalau nak pakai tudung, pakai betul betul"... Suara encik suami memecah keheningan 1 pagi.

Erk!
ZZZzzzzZzzzZZzzz





No comments:

Post a Comment