Saturday, June 11, 2011

HITAM itu mengancam...Tak caya?

Puh! Dalam kelembutan...ada keganasan nih...;)

Hari ni aku kerja. Carik duit lebih...so kena kerja hari sabtu. Aku ingat aku nak kerja hari Ahad jugak. Kasi lebih banyak..ahaks. Sebab nak beli motor lagi besar dan lajuuuuuuuuuuuuuuuu.

Habis, masa bile plak ko berehat Lily? Hari hari ko kerja...bio betol ko ni?

HEEE...Acah je.

Kelab ibu ibu di office rancang nak ke Bandung. Aku tak pernah jejak bumi Indonesia. Dengar cerita sahabat2 macam sedap shopping di Bandung. Aku yang tak berapa teruja nak jejak bumi Indonesia, apa lagi bershopping...rasa agak tergugat juga akhirnya.Hiks.

President kelab ibu ibu rancang nak pergi beberapa bulan lagi. Nak shopping, lepas tu nak makan jagung bakar, lepas tu nak pergi spa, lulurkan badan sampai puteh melepak, sampai longkang tersumbat gitu. Wahaks.

Sempat ke aku nak kumpul duit ni? Macam macam nak buat di sana nanti...hurmmm...{ berangan sekejap } .;)

Sebelum mulakan kerja, kena breakfast. Jom

Ini motor Zul...dia yang suruh bergaya atas motor dia...lepas tu dia amik camera kompak aku. Dia shoot.
Walahhhhhhhhhhh
Zul kata.."Ada gaya.."
Aku kata " bape sen ? nak beli satu!"
Zul kata " 90K ...Mahu?"
Aku..." Mahu..."

Masalahnya...
kaki aku tak sampai....kahkahkah.

Lets go to the zoo.:))
psst pssttt :: 2 orang budak nakal sudah bagi komen kat Buku Muka ku...
Ikan sudah masok sauh woiii
1- sorang tensi dengan kasut merah ai yang menyala itew.
2- sorang lagi of cos tertekan dengan Si Hitam..Au au auuuuuuuuuu!

Kihkihkih.

No comments:

Post a Comment