Thursday, June 30, 2011

Dulu Lain Sekarang Lain




Dulu...

Aha!yang si baju merah tu...tak pasti la plak dah bertudung ...eh eh eh!
..dah berubah ke belum.
hahahaaha



sekarang...

Ada bagus? ;)

Lunch hour tadi ...
ada date
marinos, aku dan Makcik merry bertemu dengan HanaNattasha....ahaks. Nama nak bau bau retis sajok!
Nak jugak nama iras2 Hana Tajima gitukan.
Lantak ko la bedahhhh...hahaha
hakak ok je.;)

Beriya iya la aku duk calling2 dia...asyik engage jek mobile dia.
Rupe rupenya dia bergayut dengan boy fren lama. Kemain eh...
nasib baik aku tak buat announcement ala ala anak hilang kat shopping mall di kompeni kau tau.Kahkahkah..

"pengumuman pengumuman...
pengumuman ini adalah untuk HanaNatasha...sile datang ke lobby, ada mak datin ketuk2 ramadhan nak berjumpa dengan anda...Sekarang"
Haaaaaaaaaaaa...skrip hakak dah ada siap ready set dalam otak ...tak announce je tadi tau. Hiks.

On the way ke pusat komuniti tasik Cyberjaya...[kat sini ada lunch buffet, all u can eat untill finish berharga rm19 sekepala...]
HanaNatasha hulurkan sekampit inai mekah yang aku kirim dengan mak dia yang tunaikan umrah beberapa minggu lepas ...[aku kirim inai pecet pecet...dia bagi inai sekampit kau.Hahahahaha...Hamik! Inai sampai lebam pi... ]

eh, ada gambo mata la plak...leh inai sampai ke mata ke hape maknanya neh??
Gasakkk...
sape pandai baca jawi...tulunnn baca apa dia kata kampit nih.
Apa? bole di buat songel jugak?
kih kihkih Kih

Terima kasih makcik! Makcik sangat pemurah...hahahaha
Boleh buat tatoo satu badan la dengan inai ni ...Kelako.Korang nak? Kalau nak kabo ler eh.

Sampai di buffet table...
Aku serang spegethi, perot lapa kemain menunggu HanaNatasha tadi kan. Spegethi sauce dia sedap.
Sambil dengar cerita ceriti dari HanaNatasha...[dia ni kalau bercerita macam tak ada koma eh..banyak slot betol ]
Aku tak henti henti jugak menyerang roti nan cicah dengan paru masak apa ntah aku tak pasti..serta daging goreng garing bersama air peach sejuk.
Lepas tu aku amik Lasange pulak. Aku dah mintak HanaNatasha buatkan Lasange sebelum Ramadhan tibe...aku teringin. Hahahahah ..bukan si Mak Buyong kat Selayang tu jek saje yang ngidam tau.
Lepas tu aku cuci molot dengan bubur mata ikan dengan santan sejuk dannnnnnnnnn
rojak buah cicah petis.
Tibe tibe hidung ku gatai....perot aku rasa nak meletop dah ni

Akhir sekali,
HanaNatasha keluarkan kek carrot cheese dia buat. Lembut lemak berkrim.Di gemari si marinos.
Sodap memang sodap. Manis kedaung.TETTTTTTTTT.
Kena improve resepi dik nun yek. Nanti kalau sodap, hakak leh ordar untuk Aidil Fitri ;)

Dah lama tak jumpa...banyak cerita di kongsi bersama.
Dalam kereta on the way balik ke office kami...
aku dah ZZzzZZZZ

Sekian.



No comments:

Post a Comment