Wednesday, June 15, 2011

Dari kerana Mata - Episode 4

image google

Sejak aku bertudung...

aku masih gemar perhatikan gelagat dan reaksi mereka di sekelilingku dengan perubahan yang aku lakukan ini. Macam macam ragam...dari situ aku belajar leh mendalam tentang isi hati manusia.

Tadi...
Kawan kawan bukan sebangsa kata " Cantekkkkkkkkkkkk dah bertudung sekarang"
Kawan kawan sebangsa kata " comel...suke...Alhamdulillah....eh dah berHIJRAH?
Bekas boss aku kata " jejaka Malaya masih kacau2 lagi ke Ly?"
Aku hembos " tengok la tu [dia yg masih gemar usik2 gatal dengan aku]...bile ntah dia nak berubah"
Bekas boss balas " Allah...tak pe tak pe..nanti saya bagi tazkirah kat dia "


Opsssssss!

moral of the story ::
Ilmu di dada sekangkang semut...Hati2 dengan mulut yea.Oh mulut...sukar betol nak kawal ko ni lah.

patutlaaa wujud pepatah melayu ni ek... berkata Kerana mulut badan binasa.
Azam baru...nak cakap mana perlu je...
InsyaAllah.



No comments:

Post a Comment