Tuesday, June 14, 2011

Dari kerana Mata - Episode 3



image - Goog.

Hari ni aku masuk keje macam biasa.Niat hati...harap2 tiada lagi jejaka jejaka malaya yang usik mengusik tak henti2nya dengan perubahan aku ini. Dah masuk minggu ke 2 ni.

Al Bud tag team aku pon dah masuk berkerja semula selepas seminggu bercuti.Hari pertama dia lihat aku bertudung.Dah tak kenyit2 mata lagi pada aku macam dulu. Dah tak usik2 dan bergurau nakal lagi dengan ku...setakat ini. Dah tak datang dekat2 dah...nak meninjau apa yang aku lakukan di laptopku.

Aku lebih mudah fokus pada kerja sekarang . Alhamdulillah.
Doa ku di makbulkan Allah agaknya.

Jum pegi GYM plak petang ni jum ...:)


Psst :: aku bukak cerita pasal Nora elena semalam. Elena dah tahu siapa "hanjing jijik" yang menitikkan titik noda hitam dalam hidupnya suatu waktu dulu. Sedih gok siri semalam. Bergonang air mato den lah. :((
Sahabatku si Lindah hamilton yang tak follow drama ni tibe-tibe ajak pegi MPH lunch nanti. Nak beli bukku cerita Kasih yang Suci katanya.
Nak komisen kak Meen!! ;)

No comments:

Post a Comment