Saturday, October 16, 2010

Pengantin kena berseri seri




images from Uncle G

430pm,

aku sebenarnya dah janji dengan zanos untuk acara urut mengurut semalam.
aku berangan jugak nak survey2 kalau kalau ada pakar menaikkan seri wajah di hari majlis persandingan ku nanti.

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 430pm aku masih di dalam GSC.Bole gitu.
Zanos dah calling calling...kreeeeeeeeeng kringggggggggg telefon aku berjoget.

"Ko pegi dulu eh zanos...kejap lagi habis movie, akak menyusul"kataku dalam panggong wayang....

Sampai di SPA, aku lihat..ada seorang customer sedang cabut bulu kening. Ada pakwe di kerusi sisi sedang menanti. Untungnya la pakwe dia nak temankan ek.
Pakwe aku nak temankan di SPA? ada mengelupur la gamaknya pak we kesayangan aku tu. Hiks

Selesai kerja buat customer itew, aku lihat kak Yan jempot aku masok ke bilir urutan...bilik gelap. Ada lampu malap2 di tepi..hikhik..Mood spa memang kena malap2...auuuuuuuuuuummmm

Aku berborak borak tentang kawan2 dengan zanos sementara customer tadi berlalu.
Kak Yan datang dan mula beraksi bertungkus lumus membetolkan urat saraf si zanos.
Burppppppppppp...brapppppppppp...bruppppppppp tak henti henti
{{bunyi angin keluar dari molot bukan bontot yea ...Wakakakakak..ha ha..dah dah la tu berimaginasi}}


Aku pulak menyibuk duduk di penjuru sambil borak borak dan ajukan pertanyaan tentang tips tips menaikkan seri pengantin dengan kak yan.
Kak Yan nie pandai mengurut cara kampong....cara tradisional.
Kalau ada yang sukar dapat baby dan berhajat menjadikan urutan kampong sebagai alternative treatment.Boleh jugak datang SPA nie yek.
Kak Yan ada cadangkan aku amalkan urutan, mandi scrub, facial dan makan jamu bagi menarikkan 7 gelombang warna di wajah.

Walauweiiiiiiiiiiiiiii!!!! Aku nganga agak takasima..eh teruje . Nak nak nak cube kak Yan.

Esok pagi saya datang eh.
Book!


Petua : nadiyah anak mami Penang dok pesan kat aku makan kelopak bunga ros merah sehelai sehari selama 40 hari sebelom menikoh pon aku belom telan.





No comments:

Post a Comment