Thursday, October 21, 2010

Chiffon Cream ku lip lap lip lap


by Rizalman's
Idaman kalbu, suke mata hakak mandang sejak pertama kali terpandang.
Hakak nak duduk lentok lentik gitu pun hakak dah tak mampu oke.
Wahahahaah

sadis.

@@@@@@@@@@@

Semalam, Kak Aya call...

"Lily tolong singgah rumah yea, Kak Aya nak Ly cube baju."
WoweeeEEEEeeeeeeEEE


Alhamdulilah...tak sangka Kak Aya fokus siapkan baju aku dulu.laa laa laaa:))
Sayang Kak Aya.
sukenya dalam hati....baju nikah den dah nak hampir siap.
Yeay! Yeay!


@@@@@@@@@@@@@

10 pagi aku sampai kat bawah flat umah Kak Aya,
aku dengar bunyi gedegang gedegung macam bunyi orang gadoh hempas body ke dinding
{{{ siap ada sound effect ok....gedegang gedegong tu }}}

Aku panjat tangga, dan panjat lagi...sampai tingkat 2, aku lihat Kak Aya tengah pukol tombol pintu rumah dia dengan tumit kasot.
Waakakakakakaka
Kasot sapa la jadik mangsa nie.

Aku dah geram ni...dah la panas!kata dia...
Wakakakakakaak
{{ OPsss! sorry bukan niat nak gelakkan...tapi 1st time aku tengok kak Aya hilang temper.. Kunci rumah plak dah rosakkkkkkkkkkkkkk, anak bujang dalam rumah tido mampos tak dengar kak aya call...}}

Aku cuba tenangkan kak Aya..."Encik tunang ada kat bawah, Ly suruh dia naik tolong jadi McGyver eh
{{McGyver ialah mr Tools yang sungguh femes zaman 80an yea adik adik}}}

Encik tunang belom habis mengah panjat tangga...aku teros mengarah...ehekz..
"Abang tolong bukak kan pintu ni bang, kunci ada dalam rumah...anak kak aya plak tido dalam bilik tak dengar .."

Encik tunang.."mintak izin tendang je la kak Aya..bole?"
Kak Aya " tendang lah..aku dah PANAS nie!!!!!..busuk dah udang sayur ikan aku ni haaa"
Wakakakaakak
{aku tak pasti kenapa aku rasaa sanggat kelaaka tengok kak Aya marah}}

Sekali tendang oleh encik tunang.
Kes selesai. Hiks.
Tombol pintu umah kak Aya dah bole buat sup.
hahaha.

Masok ke dalam rumah, aku lihat baju nikah ku yang separuh siap dah tergantong di hadapan mataku.
Walah!!!!
Senyum herot aku sendirian...idong terasa kembang dan kuncup.
Kak Aya mintak aku cube...aku bawak ke dalam bilik dan mencuba.

Perasaan berbaur baur.
Reka bentuk baju kurung ku ambil inspirasi dari Majalah Ratu Sehari adalah yang pertama kalinya di buat oleh
Kak Aya.
Kain kurung modern ku sunggoh meleret2...camno la aku nak cat walk sok ek.
Tolong angkat kan pleaseeeeeee :)
Aku harap sangat sangat selepas manik manik UNGU di taburi...baju nikah ku jadi seperti yang aku idamkan.


Amin.



No comments:

Post a Comment