Thursday, October 28, 2010

Jatoh Cinta Pandang Pertama




Kak izan, amik eh gambo ni...this is my feveret...FEBELESSS!!...;)

********************

Gambar ini aku temui masa aku belek belek Majalah Ratu Sehari suatu waktu dulu.
Jatoh cinta dengan keindahannya...dan kehalusannya, aku teros mencari tangan keramat yang menghasilkannya.

Seumpama merdunya suara Anuar Zain menyanyikan lagu Keabadian Cinta...
Aku temui BnTB

Heeee...image image aku temui dari Koleksi Trilogy Beauty jadi simpanan peribadi dalam folder WEDDING ku.
Nak di katakan Jodoh...anak buahku Hana juga turut mengabadikan keindahan sulaman manik pereka layah dan tudung GLAM yang sorang ni pada tudung pernikahannya June lalu.

Setiap kali singgah mengintai Koleksi Meletop Kak Izan.
Bibir menguntum senyum sendiri...{ macam orang angau jer...hikhik}


*****************


2 hari berturut turut aku cuba berdiskusi dengan Kak Izan.

Mula mula call...Kak Izan kat kedai...kemain kuat suara nyonya di belakang. Haiyooo nyonya, apa bikin belakang tu kecoh kecoh...hahahaha
Susah betol nak dengar suara kak Izan yang lemak berkrim tu...hiks.Cumel.
aku decide call semula petang tadi.

Alhamdulilah, sempat sampai kan hajat di hati dan impian terbuku dalam dada untuk memiliki layah nikah sentuhan Kak Izan tadi.

"Sebenarnya konsep wedding Ly ala ala Wedding garden gitu Kak Izan...so kalau ada elemen elemen serangga bunga bunga flora fauna...cam best. Ly yakin je work Kak Izan pasti chhhhhantekkkkk"
Kalau ikotkan niat di hati...
aku nak kan kreativity sulaman manik Kak Izan pada baju nikahku jugak...tapi masa nampaknya tak mengizinkan lambat la pulak Kak Aya siapkan jahitan baju nikah chiffon ku.

Tapi.....tak adil jugak andai aku mendesak Kak Aya cepatkan jahitan baju nikahku.
Nanti tak tantek camno kan?

Maka aku akur...mungkin tak ada rezeki nak dapatkan susupan halus jemari Kak izan pada baju nikahku.
Aku mintak Kak izan buatkan layah nikah ku sahaje.

*******

Dengan penjelasan petang tadi, harap harap Kak izan dapat sedikit gambaran apa yang bermain main di minda ini.
Hiks...dapat luahkan hasrat kat Kak Izan tadi pon dah excited habis.Yabedabeduuuu

Harap harapan impian jadi kenyataan.

Psst : jangan lupa amik gambo baju nikah kat Kak Aya besok yea Cik Lola.







No comments:

Post a Comment