Tuesday, October 12, 2010

2 Bulan lagi 2 Bulan je


Oh Tuhan...
hanya padamu sahaje ku mohon Kekuatan dan ketabahan.

Lagi 2 bulan je...2 bulan je lagi.
Aku seolah olah dah berhenti dari pantang akibat kesan STRESS yang melanda.

Seriusly, minggu ni aku semakin bertambah tambah sibuk dengan Audit dalaman dan luaran yang bakal muncul

pada 14 & 15 haribulan.

14hb - Aduit dalaman Asia Pacific Japan
15hb - Audit dalaman Asia Pacific Japan dannnnnnnnnnn Audit luaran dari PwC.
Aku juga di kerumuni oleh Project Manager dengan soalan improvement tak henti-henti.
Belum lagi di kerumuni oleh teammate baru yang masih belom mahir dengan process dan selok belok unit berkerja.

Arghhhhhhhhhh...

akhirnya aku tak buat satu kerja dalam tangan sehingga aku tak tahu dah nak mulakan yang mana satu
Sedar sedar, aku di ICE RUUM :))

Aku tak bawak camera cap AYAMku, maka tiada gamba eksclusive untuk liputan Ice Ruum di Bangi.
Di Ice ruum, interior dia best. Cosy habis. I loike.
Aku order seafood spaggethi dan kawan kawan pulak order Ice cream penyejok molot.
Sedapppp.
Zanos yang memang kaki makanmakanan esotik...try order Ice cream kaler Etam. Tibe tibe Abg Bangla aka waiter cakap " tak sedap ini akak"
Dark Night ice cream Cancelled yall.




Hanya ice sorbet Kacang dan ice sorbet Mix fruits sahaje yang jadi pilihan kami tenghari tadi.


***********************

Dalam kesibukan dan ke cungapan aku menyedut oksigen..., Alhamdulillah...
door gift box yang aku tunggu tunggu kini dah berada dalam tangan.
MMMMMMMMMmmak ai! Apa POS LAJU dah lakukan pada bungkusan aku?????

kejam sungguh kamu merobek2 bungkusanku.
Sunggoh kejam.
Nasib baik tak bertaburan dan terbarai box box yang aku beli dari Nad.
Thanks Nad! nasib baik wrap double layer. Nasib baikkk

*******************

Malam, telefon ku berdering ...
suara anak buah ku Hana di corong telefon bernumber kan kakak iparku punya number.

" Kak izan call Hana, tanye..acik confirm ke tidak nak buat Layah dengan dia?"
Aku terbeliak sambil ternganga..." hey! mesti la CONFIRMMMMMM...sudey di emailing ok...sure dia dah confuse nih"

Hanna's nikah veil by Kak Izan ;)
Adoreable.


Bulu roma ku naik terbang2 melayang2 keseraman tibe tibe. Nervous melanda pulok memalam nie.

Aku sambong lagi dengan suara dan pitching lebih TEGAS " Hana bagitau dia, yea confirm cume baju nikah belom siap ok...camne nak buat sedondon dengan veil camnie?"
Hana " mama cakap pakai je baju mama"
Aku dengan nada pitching semakin tinggi " tak mo...tak mo...TAK GLAM LA tak de bling bling"

Kami sama sama gelak ketawa gembire menantikan
hari BahagiaKU

Nota kaki : Alang alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal LENGAN.



No comments:

Post a Comment