Saturday, October 2, 2010

Jalan Jalan ke Port Dickson


Cuaca cantekkk



Encik tunang mencari ilham...:))

Encik Tunang " Abang tak sempat nak pegi Kedai kain la hari nie..ada kerja. Nak kena pegi P.D"
Aku " erk! OKE..."

Encik tunang " esok pagi kite pegi kedai kain...lepas tu pegi Tailor, fittin' lepas tu pegi umah kakak...OKE?"
Aku " OKE ..."


2 saat kemudian...
Encik tunang " dah mandi?"
Aku " Belum"
Encik tunang " Mandi...jom pegi P.D"
Aku " Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyy"


Destinasi minggu ini...


Dah lama tak pegi P.D..Kali terakhir pegi P.D ialah...erkkk!erkkkk... dah tak ingat..adesss adakah aku tertelan terlalu banyak semut?? Hmmm...tapiii yang aku ingat...takan lupa la...hmmm...makan ais krim tepi pantai di tiup angin sepoi2 dekat tepi tembok, kaki terjuntai2... dengan encik tunang tengok laut.

Kimora Lily Simone...in action..uh la laaaaaaa.
Hiks...cam syiokkk gitew.


JOM :)

No comments:

Post a Comment