Wednesday, October 27, 2010

N.E.G.A.T.I.V.E


Mula mula aku pi K.K Seri Kembangan, sebab aku ikot list di berikan oleh Pak JAIS.
Sampai kat sana, pak kesihatan berpakaian seragam puteh tu suruh aku dan encik tunang isi buku temu janji.

Temu janji melalui telefon bo layan oke.
Selak selak selak

3 November baru ada 2 slot kosong.

Isikan saje mana yang patut...encik Tunang aku kata..bile masa nak siap borang kite camnie.
Jum lari ke K.K Bangi.

***********************

Zasssssssssssssssssssssssssss


TAK SAMPAI 15 MINIT...
"Ujian untuk cik NEGATIP yea....sile ke kaunter pertanyaan untuk pengesahan"
kata doktor {{{ doktor pelatih kut}} yang cucuk jari aku tengahari semalam.

:)

Keluar dari bilik NO 7 dengan wajah berseri seri...bukan seri muka taw.
Berseri seri dah bole tawen dengan selamat.

Yeay..
Hahahaha

Korang datang tepat pkl 2 petang hari selasa n khamis jek kat K.K Bangi tu.
Pegi kaunter no 1.
Beratur eh jangan berebot...hakak tak suke taw. :)
Dapatkan borang dengan 2 no giliran di selitkan di celah borang sebelah kiri.
Dah isi borang tu, pi kaunter pembayaran yea adik adik. Se borang Se Ringgit. Bayau...nothing is FREE on earth yea.
Amik 1 salinan no giliran dan bawak borang ke Bilik di arahkan dan
tinggalkan borang adik adik dalam bakol merah di sediakan.

haaaa no hakak dapat semalam...

No giliran ni akan berkelip2 kat atas bilik no tu.
Adik adik masok la dengan langkah kanan dan di iringi doa selamat dalam hati agar semuanya di permudahkan olehNYA yang maha BERKUASA yea.

Alhamdulilah




No comments:

Post a Comment