Sunday, October 24, 2010

Pre Nikah Day : Kecohrable

eh eh...ada eh Pre nikah day..selalu orang sebut-sebut pre wedding shoot kan?
Ehekz...adakan sajos.

******
Bakal bapa mertua mewakilkan Abang kepada Encik Tunang ku menjengok muka sebelom majlis pernikahan ku berlangsong tak lama lagi.

Lagi 1 bulan 1 minggu beberapa hari lagi dari tarikh hari nie.
Dug dag dug dag dug dag.

Pertemuan keluarga ke dua belah pihak berlangsong pagi tadi.
bagi mencapat kata sepakat
majlis pernikahan di teroskan seperti tarikh di tetapkan dengan syarat2 di persetujui bersama.

Perancangan asal sepatutnya melibatkan....

perbincangan sekadar perbualan casual,antara abang aku dan abang encik Tunang sambil minum kopi...

***

Tapi aku jempot jugak la....
Abang ipar aku dan kakak no 2. Kakak buatkan lengkong dan karipap sedap.
Abang ipar aku dan kakak no 5. Esok dia nak jadi saksi aku, so kena la jempt makan Nasi lemak yea. Ehekz
Anak buah aku merangkap setiausaha sebab dia yang paling last sekali kawen haritu.
Bab bab isi borang, hantar borang kawen semua masih segar dalam ingatan diakan. Bahan rujukan paling cepat. HEee

Akhirnya....
Semua orang bercakap sambil makan NASI LEMAK SAMBAL UDANG SOTONG DAN IKAN BILIS BESTTTTT!!!

Hahahahahahahahaha
Kecohrable habis.
Keluarga aku memang suke MERIAH MERIAH GELAK KETAWA SAMPAI TAK NAMPAK BIJIK MATA.
:))

Terima kasih buat kakak dan abang yang memeriahkan dan menkecohrablekan keadaan
Semoga perjalanan dan urusan majlis nanti berjalan lancar.Doa doakan yek.

InsyaAllah.
Amin.


“You are perfect, just as you are.”








No comments:

Post a Comment