Wednesday, October 6, 2010

Awak PERLU MINOM AIR BANYAK BANYAK

saya kata pada Doc...

"cirit birit banyak kali
uweek uweek jugak banyak kali."

Doc kata pada saya...

"makan ubat pelbagai jenis ok. Banyakkkkk
ubat cirit birit,
ubat antibiotik,
ubat tahan sakit.
berehat banyak banyak"

*********************************

aku call office, bagi tahu aku M.C
kawan kawan office kata Bar tempat kami selalu breakfast pagi pagi buat...

ALL U CAN EAT sempena AIDILFITRI hari niieeeeee

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kenapa?
Mengapa???
Hari nie???????

uh adoh! nak pi jamban lagi...adoi adeih adesss

nota kecil : semalam aku lihat gambar pembedahan jantong encik Nor*** dari hp sahabat di office.

Ya Allah, jauhi aku dari dugaan sebegitu. Aku tak mampu menanggongnya Ya Allah.

Sakit perot ni pon dah buat aku tak BERDAYA.

LESU.

Amponkan hambamu ini Ya Allah.

No comments:

Post a Comment