Tuesday, October 5, 2010

Awak KERACUNAN



Homemade choc ni...mamat ni punye mak we buat...tolong promosi la tu.
Aku tak sempat rase.


rojak buah ni rasa sangat sedap. kuah rojak dan buah buahan yang segar dan rangop.


Semalam, hari potluck Aidil fitri di office.

makanan BANYAK dan
aku makan macam macam.
Tak la macam macam sangat yang aku makan di bandingkan dengan sahabat sahabat yang lain,

aku belasah Lemang dengan
aku belasah lemang dengan rendang ayam cili padi nie,
Rasa sangat sedap dan pedas.


aku belasah satay ayam 2 cucuk,
cicah dengan kuah satay.


Rasa tak de la luar biasa sangat makan satay raye raye, tak raye pon bole makan satay.

Petang aku belasah nasi impit 4 ketol kecik dengan
kuah satay pulak.
Rase biasa jer.
.
Aku minom air kotak perisa lemon.Rasa segar dan mengantok menjelma.


Petang...kunun nak jaga diet, aku belasah...rojak buah lagi. Yummie.

*****************************************

Hari ni aku rasa sakit perot dan uwek uwek.



No comments:

Post a Comment