Thursday, February 25, 2010

Kelopak mata kananku

tergedik gedik...

dah 3 hari kalau tak silap kelopak mata kanan aku ni bergerak gerak. Bimbang ada risau ada...sebab aku tak pasti kenapa fenomena ini berlaku.

Aku kaji punya kaji...pakcik google kata ...
  • Gejala ni dipanggil tic...satu rangsangan involuntry dari otak. Ia bukan penyakit.
  • Nenek aku dulu2 ckp..kalau sebelah kiri..bakal menangis. Kalau sebelah kanan ada org rindukan kita dari jauh pun ada jgk..la
  • ada pulak kata ....for me biasanya if belah kanan ada ler nk tgk or jumpa sesaper n kiri plak nak dpt berita sedih.....tp kdg2 tu leh caya gak.
Berita yang aku terima petang tadi, bakal abg ipar aku di penang di masokkan ke wad ICU kerana bengkak otak.

Oh Tuhan, amponi la dosa hambamu ini...jangan kau dugaa kami dengan ujian mu yang tak tertanggong oleh kami yang lemah lagi kerdil ini. Sembuhkan lah bakal abang ipar ku segera ya Allah.
Hanya padamu satu satunya aku mohon pertolongan ya Allah.

Amin.


No comments:

Post a Comment