Sunday, February 7, 2010

Semanis coklat UNGU

Aku dan tunang tersayang lepak lepak di One Utama. Legion 7:30pm jadi pilihan hiburan hujung minggu ini.

Tibe tibe... bakal bape mertua ku buat drama. Dia call tunang ku mintak majlis pernikahan kami di segerkan. "Abah mahu majlis nikah di buat bulan June ni jugak".Nada dan gaya tonasi macam abah nak pegi London bulan July...Huarghh. Stress tibe tibe melimpah ruah dalam dada.

Aku tibe tibe jadi panik. Kepala otak dah berdenyut...mana nak kejar persiapan, mana nak kejar kakak kesayangan ku di JB lagi yang belom tentu ada cuti pada tarikh itu, mana nak kejar majlis Hana berlangsong 6 June nanti, seminggu selepas itu 12 June majlis sebelah Farhan pihak lelaki pulak, dan kemudian nak kejar majlis pernikahan aku di minggu berikut nya...19 June? 26 June?

Owh nooooooooooooooooooo

Tak cukop besar lubang hidung ini ku rasakan tibe tibe untuk bernafas selepas mendengar permintaan bakal bapa mertua secara tibe tibe lewat petang semalam.

Kalau tak di turut, permintaan orang tua...mana la tahu apa ada dalam hati mereka kan.
Kalau di turut, persiapan harus aku segerakan dari gear 2 kepada gear 6 saat ini, kena pakai BMW speed...tak boleh tidak.

Aku jadi sayu hati apa bila kakak kesayangan ku di JB kata abg iparku tiada cuti waktu tarikh di sebot bakal bapak mertua ku...Uhuks. Aku mahu majlis pernikahan ku nanti di kerumuni semua kakak-kakak dan abang ku. Tak boleh jadi ni...

Setelah di bawak berbincang dan di jelas kan satu persatu akhirnya bapak mertua ku mengalah dan akhirnya bersetuju meneruskan tarikah pernikahan dan persandingan yang kami pilih.

Dengan ini saya umumkan....Tadaaaaa!!


Sweet kan!
yeay! Terima kasih Marryme buatkan ini.;))








No comments:

Post a Comment