Tuesday, February 16, 2010

I See U

Menunggu encik Tunang...apa bile kebosanan menunggu melanda...

aku...


i see u...I see U A&W!!!

hahahahaha...

Semalam adalah kali ke 3 aku tonton Avatar. Ha'a kali ke 3 and...

Aku suke tonton filem ni...Avatar. sebab? Sebab aku admire giler hasil kerja kreatif 3D mereka. realiti dan 3D sekali dalam 1 filem tak nampak cacat cela dah. Filem ini cantek. Perfecto!Sapa tak suke pandang dan lihat bende bende kehidupan yang cantek, yang sempurna, yang macam real kan?

Ahhh fantasi...

Aku tak suke sangat pasal Avatar pulak sebab jalan cerita dia yang terang terang dan jelas sejelasnya bahawa orang puteh adalah bangsa yang sangat sukekan kekejaman dan kemushanan. Senjata, bahan letopan apa sahaja yang boleh memusnahkan adalah kehebatan mereka. Sanggop punahkan sebuah kehidupan semata mata tak mahu kalah, semata mata tamak, semata mata nak rampas hak dan kehidupan orang lain. Lebih kronik lagi dan dalam masa yang sama dia jugak nak jadi HERO!

Ahhh jalan cerita memang meloyakan.

Memandangkan aku menonton dengan encik tunang , bawak masok makanan ringan yang di beli dari luar dan di seludup secara haram ke dalam panggong wayang. Filem meloyakan pun jadi fun okay!Hahaha...


next movie kami...teka teka...movie apa ni?


Aku dan encik tunang henjoy saje macam biasa :))

psst:: hari ni encik tunang mengidam nak makan A&W, root beer float dan moza bugger. Aku pula yang sukekan fries A&W yang gebu....mengheret encik tunang ke Alamanda. yeay!

Warn :: Fries di McD tak suke? Sangat tak suke, dah la kurus dan kering tiada kualiti pule.
Sile improve Fries kamu McD!


No comments:

Post a Comment