Wednesday, February 10, 2010

Berdansa bersama Cikgu Zainal

tercungap cungap haku...terjerit jerit sambil menyedut oksigen ...hahaha


Rabu, hari yang aku tunggu tunggu ini ialah 1st day trial class senamrobik aku. Cikgu zainal, guru senamrobik datang lewat. Maka keterujaan aku menyurut, dah tak teruja sangat macam masa mula mula balik dari kerja tadi. Teruja terlampau...nak bergetar je perasaan dan body ini. Ahaks...

Cuba bayangkan, kelas percubaan saje dah mengah sebab menarikan lagu TikTok tanpa henti, yang best lagi silap steps....wakakkaka.

Anyway, fun giler class bersama cikgu zainal tadi. Hes very dem bloody Fit ok.Aku rasa dia sebenarnya seorang dancer professional. Setiap movement dia memang sharp. Ini bukan kelas aerobik biasa...ini kelas senamrobik paling serius pernah aku sertai. Bukan Paula Abdul steps tapi Cikgu Zainal yea. Laju pantas lompat non stop, bole tertanggal jantong tak sempat nak tarik nafas aku rasa.

Aku yakin macam biasa kelas ke dua nanti, apabile aku sudah memahami dan mampu mengahafal rutin tarian di berikan...aku yakin bole menarikan tarian ku dengan lebih gaya. Cucuk langit style gitu. Memandangkan tadi kelas pertama dan percubaan, aku malas la nak tunjuk skill sangat kan...nanti cikgu zainal teruja la plak tengok anak anak murid power power. Eheks...nak jugak masok bakol terhempas sendiri..hahhaha.

Muka zana memang merah padam macam tersimbah blusher kaler merah kepenatan. Hahaha...

Overall, kelas percubaan tadi di Living arts studio memang best!




No comments:

Post a Comment